Kävin maanantaiaamuna 6.10. vaa'alla ja paino oli 96,2. Edellisenä maanantaina se oli ollut 92,2. Onko tämä mahdollista? Ajattelinkin kyllä että tuo 92,2 lukema oli liian hyvää ollakseen totta, no niinhän se totta vie olikin, mutta voiko paino heitellä noin paljon, vai onko vaa'assa vikaa? Olen aika masiksissa tämän uuden lukeman takia. En ollut käynyt välipunnituksilla viime ja edellismaanantain välillä, joten tuo iso painolukema tuli ihan puskista. Olin niin hyvällä päällä viime viikolla kun luulin että paino oli laskusuunnassa. Olin torstaina eka kertaa latinobicissä ja se oli tosi kivaa!  Olin lauantaina kuntosalilla, ja sunnuntaina pyörälenkillä. Syömiset on tosin olleet aika hukassa ja olen mussuttanut ihan liikaa. Ja nyt oon jotenkin down.
Lähden perjantaina viikon reissuun Portugaliin yhden lauluporukan kanssa. Se on tietty kivaa joskin sosiaalisia kuvioita hieman jännitän etukäteen. Toivottavasti on kivaa. Mutta painonpudotusta ei tuolle viikolle varmaan kannata ajatella.