Paino on tässä välissä käynyt jo 102:ssa.   Siitä on nyt tultu alaspäin 98,6:een. Uskon silti edelleen muutoksen mahdollisuuteen!! Hymy. Olen nyt taas pari viikkoa kirjaillut syömisiäni kiloklubin sivuille, vaikuttaa toimivalta systeemiltä. Olen myös ottanut ohjelmistoon liikuntaa, lähinnä kävelyä ja pyöräilyä.

Männä viikko on ollut painonhallinnan kannalta hieman huonompaa, koska olin neljä päivää reissussa ja söin ravintoloissa jne.  Samoin eilinen päivä meni kalorien puolesta reippaasti plussan puolelle, valmistujaisjuhlissa meni kakkua jne, ja illalla mökillä grillaamisen lomassa vielä olutta, viiniä ja jopa suklaata Otsan rypistys.

Perjantainen ja lauantainen alkoholinkäyttö - vaikkei mistään suurkulutuksesta  ollut kyse: n. puoli pulloa punaviiniä perjantaina, kaksi oluttölkkiä ja 2 lasia valkoviiniä lauantaina - tunsi olossaan tänään, nimittäin kalvavana ahdistuksena, ihanasta hellesäästä huolimatta.  Siipankin kanssa onnistuimme saamaan riidan aikaan. 15 kilsan pyörälekki illansuussa auttoi - siihen ahdistusoloon nimittäin (ja siipankin kanssa saimme sovinnon aikaan).

Kai minua osaksi ahdisti myös alkava kiireinen ja rankka työviikko haasteineen ja tapahtumineen. Nyt on kuitenkin liikunnan jälkeinen mukavan rento olo, ja olen toiveikas.